Lukas Kulikauskas

Visuomet žinojau, kad noriu dirbti su žmonėmis. Dėl to vos tik galėjau ėmiau savanoriauti „Jaunimo linijoje“, kur mokiausi aktyvaus klausymosi, priklausiau empatijos bendruomenei, kurioje susipažinau ir gilinausi į nesmurtinės komunikacijos (ang. nonviolent communication) metodą. Svarsčiau, kad man tinkamiausiais karjeros pasirinkimas – psichologija. Tačiau tuo metu pats lankiau psichoterapiją ir ši patirtis sudarė įspūdį, kad psichologai daugiausia sėdi ir klauso.
Aš domėjausi viešuoju kalbėjimu, teatru, repu, savyje talpinau (ir tebetalpinu) nemažai artistiškumo, energingumo, todėl, kai mėginau įsivaizduoti save tiesiog sėdintį kėdėje ir besiklausantį kitų, turėjau pripažinti, kad tai veikiausiai nebus mane pilnai išreiškiantis kelias.
Lukas Kulikauskas Kitokie projektai konsultantas, mokymų treneris
Repo sesijos 1
Repo sesijos 1
Repo sesijos 1

Dirbdamas socialinio verslo įmonėje „Lobių dirbtuvės“ susipažinau su kitu keliu. Organizacija priimdavo savanorius per Europos savanorių tarnybos projektus ir man pasiūlė būti mentoriumi. Taip susipažinau su neformaliu ugdymu ir patirtiniu mokymusi. Kitaip nei formaliame ugdyme, neformalaus ugdymo centre yra kompetencijos. Taip man atsivėrė visai kitoks, dinamiškas pasaulį, pilnas kūrybos ir skirtingų perspektyvų. Tuomet į savo profesinę veiklą nusprendžiau įsileisti ir vieną savo hobių – repą. Kūriau repo sesijas, kurios nebuvo tiesiog repo būrelis. Tai buvo įtraukus būdas ugdyti tokias kompetencijas kaip komunikacija, bendradarbiavimas, kūrybiškumas.

Norėdamas nuosekliau gilintis į kompetencijų ugdymą įstojau į Mykolo Romerio universiteto Edukacinių technologijų valdymo magistro programą, kurią baigiau 2018 metais.
Neužilgo prisijungiau prie asociacijos „Kūrybinės jungtys“ bendruomenės ir ėmiau dirbti projektuose, kurie nuosekliai gilinasi į man svarbiausių kompetencijų ugdymą, kūrybiškos mokymosi aplinkos kūrimą.
Organizacijos, kuriose vykdžiau repo sesijas jaunimui ėmė prašyti, kad repo sesijas pravesčiau ir jų administracijai, vėliau susidomėjo mokytojų bendruomenės, verslo įmonės.
Taip po truputį susiformavo aiškus komandos stiprinimo formatas, kurio metu praplečiamos kiekvieno galimybių ribos, stiprinami komandiniai ryšiai ir kūrybiškumo, komunikacijos ir bendradarbiavimo kompetencijos.
Dabar turėdamas 10 metų darbo patirties didžiuojuosi galėdamas ja pasidalinti su kitais ir pasiūlyti nuodugnią kompetencijas ugdančią programą, sudarytą iš šešių mokymų, kuri įveiklina mano šiame profesiniame kelyje turėtas patirtis bei leidžia komandoms koncentruotai spręsti sau aktualius iššūkius ir atliepia įvairius komandinius poreikius.

Bendraukime, Lukas.

KONTAKTAI

Turite klausimų?