Energija žodžiuose: pranešimai įmonėms
Aprašymas
Didžioji mano darbo ir laisvalaikio dalis yra susijusi su ryšio su auditorija kūrimu.
Viešasis kalbėjimas tapo mano aistra daugiau nei prieš dešimt metų, o hobiai, tokie kaip repo improvizacija, klaunados teatras ir teatro improvizacija įnešė naujų, intriguojančių atspalvių į mano atlikimą. Su malonumu derinu šias disciplinas savo pranešimuose.
Todėl kai kalbu, ne informacija dalinuosi, bet gyva patirtimi, kurią klausytojai gali pajausti kūnu, išgyventi sužadintoje fantazijoje.
Kiekvienas mano pranešimas visuomet turi asmeninį prieskonį, nes vieša kalba negali būti atsieta nuo auditorijos. Tai intriguojantis susitikimas su klausytojais.
Man svarbiausia ne tik kalbėti, bet ir užmegzti ryšį, įtraukti klausytojus, juos sukrėsti, įkvepti, sujaudinti skatinti žvelgti iš kitos perspektyvos, išbandyti naujus požiūrius. Su manimi, kiekvienas pranešimas tampa neįkainojama klausytojo patirtimi.



Kam tai skirta?
- Įmonėms, norinčioms pažadinti, įkvėpti, sukrėsti, sudominti savo darbuotojus.
- Komandoms, kurios ieško naujų būdų stiprinti bendradarbiavimą ir motyvaciją.
- Organizacijoms, norinčioms pristatyti naujus projektus ar idėjas neįprastu, bet įsimintinu būdu.
- Kai norite pateikti informaciją savo darbuotojams ne tik kaip pranešimą, bet ir kaip patirtį.
- Kai norite, kad jūsų komanda ne tik išgirstų, bet ir įsimintų tai, ką norite pasakyti.
- Jei norite, kad jūsų komanda ne tik suprastų, bet ir pajustų jums rūpimą temą.
Ką jūs gausite?
- Atidžiai parengtus, įtraukiančius pranešimus, pritaikytus konkrečiai jūsų įmonei ar komandai;
- Informacijos transformaciją į įspūdingas istorijas, kurios įkvėps jūsų komandą;
- Performatyvų pristatymą, kuris ne tik įtraukia, bet ir paverčia pranešimą patirtimi;
- Pranešimą, kuris ne tik informuoja, bet ir įkvėpia, sukrėčia, sujaudina ir mobilizuoja jūsų komandą.
Galite rinktis iš temų:
Klientai sako: Mes esame istorija!
Jūsų klientas – herojus, o jūsų įmonė – partneris, padedantis jam siekti tikslų. Šiame pranešime sužinosite, kaip kurti prasmingas klientų sėkmės istorijas per produktus ir paslaugas. Remsiuosi konkrečiomis NVO fundraisingo patirtimi, kad parodyčiau, kaip tie patys principai gali pritraukti ir išlaikyti ne tik aukotojus, bet ir verslo klientus. Juk klientai nori daugiau nei produkto – jie nori kelionės, kurios dalimi galite tapti jūs.
Aptarnavimo virusas: kas skatina žmones kalbėti?
Naudodamas asmeninę patirtį kaip metaforą, atskleisiu, kodėl žmonės dalinasi savo patirtimis. Kas juos verčia dalintis iškart po įvykio, bet sustoti ilgalaikėje perspektyvoje? Svarbiausia – ką daryti, kad apie jūsų prekės ženklą kalbėtų ne tik šiandien, bet ir ilgai? Atsakymas slypi kažkur giliau, nei galite tikėtis.
Tavo kalba – jų pokytis
Komunikacija – tai ne tik žinutė. Tai ryšys. Norint paveikti auditoriją, reikia daugiau nei geros žinutės – reikia užsitarnauti pasitikėjimą. Remdamasis stand-up komikų analize, pasidalinsiu, kaip jie sugeba pakviesti žmones keistis. Ką galime iš jų išmokti? Kaip tapti partneriais, kurie ne tik kalba, bet ir padeda žmonėms pasiekti tikslus? Nesvarbu, ar esi vadovas vedantis komandą, pranešėjas ar kolega, tai nėra apie juoką – tai apie tikrą ryšį, kuris veda į pokytį.
Storytelingas visur, bet kodėl nesame tikri pasakotojai?
Mes visi žinome, kad istorijų pasakojimas veikia – pardavimuose, reklamoje, pristatymuose. Bet jei tai taip galinga, kodėl taip retai tuo naudojamės? Problema ne įrankyje, o tame, kaip juo pasinaudoti. Remdamasis klasikine Herojaus kelionės struktūra, atskleisiu esminius istorijos elementus, parodysiu, kaip ją pateikti šiuolaikiškai – taip, kad prikaustytumėte auditoriją. Atskleisiu giluminius auditorijos poreikius ir jų neatsiejamą ryšį su storytelingu, kad dar labiau sustiprinčiau jūsų tikėjimą istorijų galia.
Rizikuoti priešais auditoriją: kaip pažeidžiamumas tampa tavo stiprybe
Kalbėdami apie tai, kas mus daro pažeidžiamais, rizikuojame, bet būtent iš to gimsta tikras ryšys. Remdamasis ilgamete grupių vedimo ir viešojo kalbėjimo patirtimi, parodysiu, kaip autentiškumas ir atvirumas ne tik suartina su auditorija, bet ir atskleidžia žmogiškumą, leidžiant žmonėms susitapatinti su Tavimi. Dėl šios priežasties asmeninės istorijos yra toks galingas įrankis, o tokie formatai kaip „Fail Nights“ tampa vis populiaresni – nes atvirumas ir pažeidžiamumas sukuria tikrą ryšį ir įkvepia.
Kūno kalba streso akimirkoje: kaip girdėti, o ne kovoti
Mano kolega, „Kitokie projektai“ mokymų partneris ir psichologas Gintautas Katulis yra pasakęs: „Nori nestresuoti – nelipk ant scenos.“ Tad klausimas ne ar jausime stresą, bet kaip jį valdysime. Ar jis taps mūsų sąjungininku, leidžiančiu atskleisti visą potencialą, ar jėga, kuri stabdo? Šiame pranešime aptarsime, kaip perprasti streso signalus ir paversti juos įrankiu, padedančiu sustiprinti Tavo pasirodymą scenoje.
Kalba, dėl kurios gailiuosi. Kaip pasiruošimas padeda išvengti klaidų, bet nesunaikina autentiškumo
Yra tik viena kalba, dėl kurios gailiuosi iki šiol. Daugelis mano, kad pasiruošimas nužudo spontaniškumą. Vis dėlto, kalbėtojai, kurie improvizuoja scenoje ar susirinkimuose be aiškaus plano, gali lengvai pasimesti savo minčių labirinte, prarasti ryšį su auditorija ir neperteikti žadėtos vertės. Naudodamasis mokslininkų išskirtais kūrybinio sprendimų priėmimo etapais, parodysiu, kad pasiruošimas gali būti ne lengvas ir stimuliuojantis procesas. Kaip tinkamai pasiruošęs kalbėtojas ne tik išlieka savimi, bet ir įtraukia auditoriją, užtikrindamas, kad žinutė būtų išgirsta ir paliktų ilgalaikį įspūdį.
30 sekundžių tiesos: pritrauk arba prarask
Per pirmas 30 sekundžių Tu arba užkabinsi auditoriją, arba pralaimėsi prieš jų telefonus, pokalbius su kolegomis ar mintis apie laukiančius rūpesčius. Konkurencija dėl dėmesio didžiulė. Pasidalinsiu paprasta schema, kaip iškart pritraukti dėmesį, bet kas už jos slypi – visai nepaprasta. Tai teorija, paremta auditorijos psichologija, poreikiais ir pasąmoniniu noru įsitraukti. Sužinosi ne tik, kaip pradėti stipriai, bet ir kaip išlaikyti dėmesį iki pat paskutinės akimirkos.
Networkingas kaip vertės mainai: suprasti ir duoti
Ne visi moka pradėti net paprastą small talk – bet jei sustosi ties tuo, viskas baigsis ten pat, kur prasidėjo. Networkingas – tai vertės mainai. Remdamasis savo patirtimi kaip BNI verslo klubo narys, pasidalinsiu, kaip užmegzti ryšį per small talk ir judėti toliau – suprasti kitų poreikius ir pasidalinti savo vertybėmis ir vizija. Partneriškas ryšys prasideda tada, kai duodi daugiau nei tikėtasi.
Viešasis kalbėjimas – įrankis, kuris iškelia į priekį
Viešasis kalbėjimas – ne tik pranešėjų ar vadovų įgūdis, bet ir esminis gebėjimas, galintis praturtinti kiekvieno žmogaus gyvenimą. Nors daugelis darbuotojų mano, kad jiems nereikia kalbėti viešai, lavinant šią kompetenciją galima atverti naujas galimybes ir įgyti pasitikėjimo savimi. Viešasis kalbėjimas nėra tik dar viena technika – tai konkurencinis pranašumas, kuris padeda išsiskirti ir judėti į priekį greičiau.
Repo ritmu į pokyčius: įsiklausymas ir įkvėpimas permainų kelyje
Kai pokytis pasibeldžia į duris, įsiklausymas tampa raktu. Naudodamas SCARF modelį ir pokyčio priėmimo etapus, parodysiu, kaip lengviau vesti žmones per permainas. Išmoksite kitaip vertinti nepritariantį balsą ir išgirsti, kas už jo slepiasi – kokiame etape yra jūsų kolega, ir kaip geriausiai galite jam ar jai padėti judėti pirmyn. Galiausiai, repo ritmu viską sudėliosiu taip, kad pagrindinės pranešimo idėjos liktų su jumis ilgam.
Kaip peržengti galimybių ribas lengviau?
Kai kurie galimybių ribas mato kaip sieną. Aš matau jas kaip vartus. Kaip fasilitatorius, aš padedu žmonėms atrasti būdą, kaip tas ribas įveikti lengviau. Istorijomis ir praktiniais pavyzdžiais parodysiu, kaip naudojant dvi galingas emocijas galima išlaisvinti žmones nuo ribojančių įsitikinimų apie save, kitus ir pasaulį. Per fasilitavimą – procesą, kilusį iš lotyniško žodžio „facilitare“, reiškiančio palengvinimą – sužinosite, kaip augti be didžiulio pasipriešinimo.
Nesustabdoma(s)
Kaip kasdienis atsparumas ir atkaklumas padeda ne tik įveikti iššūkius, bet ir augti sudėtingų aplinkybių metu. Išgirsite, kaip mąstymo keitimas – kognityvinis restruktūrizavimas – paverčia didelius iššūkius mažais, įveikiamais veiksmais. Pasidalinsiu savo istorija, kuri puikiai iliustruos šias idėjas ir parodys, kaip pritaikyti jas kasdienybėje.
Pamoka tipiniam stresuotojui
Meditacija ir kvėpavimo pratimai yra veiksmingi būdai valdyti stresą, tačiau darbo aplinkoje kartais reikia praktiškesnių įrankų. Šiame pranešime atskleisiu, kaip bendradarbiavimu grįstos komunikacijos (angl. nonviolent communication) technikos gali padėti geriau perprasti ir sumažinti stresą. Įgysite įrankių, leidžiančių išskaidyti stresą keliančias situacijas, pamatyti tikrąsias jų priežastis ir spręsti kasdienius iššūkius efektyviau – net jei kilimėlio šalia nėra
Dionisiškas chaosas: Kaip humoras maitina atsparumą
Darbo vietoje tvarka ir struktūra būtina, bet mes gyvename pasaulyje, pilname paradoksų, nesėkmių ir neapibrėžtumo. Humoras saugo erdvę šiam chaosui ir spontaniškumui, padėdamas mums išgyventi šiuos iššūkius taip pat prasmingai, kaip ir sėkmę, tvarką bei struktūrą. Remdamasis stand-up komikų įžvalgomis ir savo patirtimi viešojo kalbėjimo srityje, parodysiu, kaip humoras gali tapti jūsų ginklu, stiprinančiu atsparumą.
Reptilinė retorika: kaip ugdyti atsparumą kasdieniams nepasitenkinimo šūksniams
Kas, jei beveik kiekvieną dieną susiduriate su nepasitenkinimu – antraštėse, socialiniuose tinkluose? Tai veikia jūsų emocijas, bet ką daryti, kai ignoruoti nepavyksta? Šiame pranešime tyrinėsime, kaip nepasiduoti reptilinei retorikai, kuri žaidžia baimėmis ir pykčiu. Suprasite, kokius poreikius iš tiesų atliepia tokie išpuoliai ir kaip, empatiškai suvokus jų priežastis, juos paleisti. O jei reaguoti būtina – tai padarysite ramiai ir konstruktyviai.
Kaip įveikti „ne apie Tave“ momentus
Kai pokyčiai ar nauji iššūkiai sukelia diskomfortą, lengva manyti, kad tai smūgis Tavo kompetencijai. Bet iš tiesų, tai nėra „apie Tave.“ Tai natūrali reakcija, kai peržengiame mokymosi zonų ribas. Šiame pranešime remsiuosi mokymosi teorija ir Csikszentmihalyi Flow koncepcija, kad suprastume, kas vyksta su mumis ir su kitais, kai kyla pasipriešinimas. Pasidalinsiu, kaip padėti sau ir kitiems peržengti šiuos barjerus, kai protas ir kūnas bando sustabdyti pokytį, kuris iš tikrųjų veda į augimą.
- Drąsa kurti kitokį verslą
- Kaip peržengti galimybių ribas lengviau?
- Klientai sako: Mes esame istorija!
- Kaip paspartinti savo mokymosi procesą?
- Pilotas ar autopilotas?
- Pamoka tipiniam stresuotojui
- Kūrybiškumo žudikų dosje
- Leiskite emocijos vadovauti: Asmeninio ir profesinio augimo patarimai
- Repo ritmu į pokyčius: įsiklausymas ir įkvėpimas permainų kelyje
- Kaip užimti vadovai vertina savo laiką ir prioritetus, susijusius su kolegų ugdymu?
- Kiekvienas pranešimas adaptuojamas konkretiems jūsų įmonės poreikiams
- Pasiūlykite savo temą.
pranešimus skaito:
Lukas Kulikauskas – viešojo kalbėjimo mokytojas, įtraukus pasakotojas, edukatorius bei mokymų treneris, turintis 10 metų darbo su bendruomenių stiprinimu bei mokymų, skirtų darbuotojų efektyvumo didinimui, kūrybiškumo, komandinių ryšių, viešojo kalbėjimo įgūdžių stiprinimui, vedimo patirties.
- Data: Pagal iš anksto suderintą laiką
- Dalyvių skaičius: Neribotas
- Vieta: Visoje Lietuvoje
- Trukmė: Derinama pagal užsakovo poreikius